امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

مهدکودک دوره‌ی مهمی از تحصیل کودک محسوب می‌شود و اغلب اولین سال رسمی تعلیم و تربیت  او به حساب می‌آید، یعنی در این دوره با چند مهارت جدید آشنا می‌شود. گرچه در هر مقطعی از تحصیل اهمیت معلم خوب انکارناپذیر است، اما در هیچ دوره‌ای به اندازه‌ی دوران مهد موثر نیست. این مربی است که نظر کودک را نسبت به مدرسه و یادگیری شکل می‌دهد.

مربی  باید قبل از هر چیزی به کار خود عشق بورزد و آن را با جان و دل انجام دهد. مربی مهدکودک بودن همیشه کار ساده‌ای نیست و در واقع گاهی اوقات چالش برانگیز هم است. مربیانی که عاشق کار خود بوده و احساس می‌کنند که تاثیرگذار هستند، می‌توانند در بچه‌ها انگیزه ایجاد کنند.

دوست داشتن بچه‌ها برای یک مربی کافی نیست. گرچه بچه‌ها دوست داشتنی هستند، اما گاهی اوقات لجبازی می‌کنند. در این شرایط مربی باید به اندازه‌ی کافی انگیزه داشته باشد تا به موانع پیش رو غلبه کند. اگر تدریس آتش شوق را در دل مربی  شعله ور نکند، باید به دنبال شغل دیگری باشد.

مربیان مهد اولین کسانی هستند که بچه‌ها را با دنیای تعلیم و تربیت آشنا می‌کنند. آن‌ها درهایی را به روی بچه‌ها باز می‌کنند که برخی از آن‌ها حتی از وجود آن درها هم بی‌اطلاع بودند. مربیان  مهد کودک در طول سال‌ها فعالیت روش‌هایی را پیدا کرده‌اند که با استفاده از آن‌ها بچه‌ها یاد می‌گیرند و در عین حال در  مهد خوش می‌گذرانند.

 

 

سرزمین غنچه ها همواره تلاش کرده که مربیانی مهربان و خلاق را به این مجموعه اضافه کند. افتخار ما نیروی انسانی برگزیده مان است، و امیدواریم بتوانیم با کمک این تیم برگزیده بهترین ها را برای غنچه های نازنینمان رقم بزنیم.

شماره تماس

021-65536410

اینستاگرام

اینستاگرام

instagram

شماره همراه

0919-6409123

کانال تلگرام

mahdsg@