امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

رباتیک چیست ؟

رباتیک علمی است که بر مبنای علوم دیگری مانند الکترونیک ، برق ، مکانیک و کامپیوتر بنا نهاده شده است . در حقیقت رباتیک تلفیقی است از علوم فنی پایه برای ساختن ابزارهایی دقیق ، هوشمند و کاربردی . امروزه رباتیک در تمام زمینه های زندگی ما نمود عملی دارد .

صنایع رباتیک آراد :

این شرکت در سال 85 و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی کشور بنا نهاده شد و در حال حاضر بزرگترین خانواده ساخت و آموزش رباتیک را با نمایندگانی در سطح کشور مدیریت و پشتیبانی می کند .

آموزش رباتیک چه تاثیری بر کودکان ما دارد ؟

آموزش خلاقیت از کودکی آغاز می شود وپایه آن از 3 تا 7 سالگی است . فردی که تحصیل کرده اما در کودکی آموزش خلاقیت ندیده است ، نمی تواند از توانمندی هایش در پیشرفت کارهای خود استفاده کند . به عبارت دیگر خشت اول خلاقیت  باید ازکودکی گذاشته شود .  توصیه می شود کودکان با ابزارهای مناسب ساختنی بازی کنند و آموزش ببینند چرا که ساختن به هماهنگی دست و چشم کودک کمک می کند . ساختن اشیاء و وسایلی که کودک می بیند، یکی از نمودهای خلاقیت است . در مرحله بعد کودک باید توضیح دهد  که چه چیزی ساخته و بصورت کلامی هدفش را بازگو کند . بنابراین اگر می خواهیم کودکانی خلاق داشته باشیم بایستی تجهیزات آموزشی مناسبی در اختیار آنها قرار دهیم . آموزش رباتیک ، یکی از بهترین روش ها  برای رشد و خلاقیت ذهنی و فنی کودکان می باشد .

 

 

آموزش رباتیک در مهد های کودک چه مزایایی دارد ؟

  • ایجاد خلاقیت و شکوفایی استعدادها
  • یادگیری فرهنگ کار گروهی
  • ایجاد اعتماد به نفس فنی در کودک
  • هماهنگی ذهن ، چشم و دستها
  • یک سرگرمی مفید که از اتلاف وقت کودکان با موبایل و رایانه و آسیب های روحی و جسمی آن جلوگیری می کند
  • آشنایی با مبانی برق و مکانیک سازه ها

 

بسته ربات کوچولوی من چه امکانات و فوایدی دارد ؟

این بسته آموزشی با رعایت اصول روانشناسی آموزش تهیه گردیده است . قطعات از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به کمک آن مفاهیم مهمی مانند رنگ ها ، ساعت ، اشکال دو بعدی و سه بعدی ، در قالب بازی به کودک آموزش داده می شود . علاوه بر این کودک با سازه های استاتیکی ، نحوه کار باتری ، نحوه کار گیربکس و موتور برقی و بوردهای الکترونیکی ساده آشنا خواهد شد و به راحتی می تواند با کمک خلاقیت خود یک ربات کوچک را طراحی کرده و بسازد و آن را به حرکت در بیاورد .

 

 

 

پس از پایان این دوره آموزشی ، شما یک ( مهندس کوچولو ) در منزل خود خواهید داشت .

برای ثبت نام به دفتر مهد کودک سرزمین غنچه ها مراجعه بفرمایید .

 

 

 

شماره تماس

021-65536410

اینستاگرام

اینستاگرام

instagram

شماره همراه

0919-6409123

کانال تلگرام

mahdsg@